[okfn-cz] Slovníček -open data a kontakty SK

Vojtech Svatek Svatek at vse.cz
Thu Apr 11 08:32:47 UTC 2013

Hezký den,

- pokud bychom preferovali stručné termíny, alternativou k "opětovné
použití" by mohlo být "přepoužití", to slovo se v informatických kruzích už
celkem ujímá
- termín "otevřené vládnutí" je už oficiálně zavedený, takže se mu asi
nelze vyhnout, jen bych poznamenal, že významově by často lépe sedělo
"otevřená veřejná správa" - termín "government" ve smyslu širšího okruhu
institucí zpravidla překládáme jako "veřejná správa", ne jako "vláda" nebo
"vládnutí"
- a není "public body" právě něco jako "veřejnosprávní instituce" nebo tak?

Zdraví Vojta Svátek

Vojtech Svatek, University of Economics, Prague
Nam.W.Churchilla 4, 13067 Praha 3, CZECH REPUBLIC
phone: +420 224095495, e-mail: svatek at vse.cz
web: http://nb.vse.cz/~svatek

okfn-cz-bounces at lists.okfn.org napsal dne 09.04.2013 22:25:08:

> [...]

> 1. Dáváme dohromady nový layout webu epsiplatform.eu , který by se
> měl rozjet na začátku května. V rámci toho připravujeme nový
> slovníček pojmů pro otevřená data a PSI- Můžu někoho z vás poprosit,
> že by mrknul na tu českou a slovenskou verzi slovníčku a podíval se
> na to správné znění a okomentoval to. http://bit.ly/151HonE
> České a slovenské ekvivalenty se vymýšlejí dost špatně.
> 2.
> Nemáte nějaké tipy a kontakty na lidi na Slovensku, kde bychom
> velice rádi spolupracovali a informovali hlouběji v oblasti open data a
PSI.