[okfn-cz] EKLEP / ODOK změny

Jan Kotecký jan.kotecky at oziveni.cz
Fri Aug 2 09:50:31 UTC 2013

Tak ještě oprava - Aleš Ziegler mě upozornil, že v této nové verzi je
důvodová zpráva schována v hlavním materiálu. Takže o tu to ochuzené
není. Je to celý trochu bizarní, protože dole u vysvětlivek k přílohám
je napsaný mj. vysvětlení "zd - důvodová zpráva/odůvodnění" - ale
takovej dokument tam nikde není a důvodovka je schovaná v tom hlavním
materiálu. Nicméně prohlídnul jsem to teď celý zevnitř a připomínky se v
tom nikde nechovávaj.

Btw Michale- nevíš, jestli se k tomu (právě v rámci OGP) nedá sehnat
nějaká implementační zpráva? Třeba by v ní mohlo bejt detailně popsáno,
co se kam přesouvá a co mizí a proč...

Janek