[okfn-cz] 106 a autorska prava po tisici prvni

Václav Novák vaclav.novak at gmail.com
Fri Aug 2 18:07:29 UTC 2013

A) argument je ten, že když je MPSV povinným subjektem, nemůže být zároveň
onou "třetí osobou", na to je vás ve dvou moc málo.
B) Podat žádost znovu je naopak ve fóru otevrete.cz celkem běžná rada. Sám
přemýšlím, jestli by Prahu 5, která mi nechce kvůli autorským právům poslat
audit, nepostrčilo, kdybych tu žádost začal posílat každý týden.
  V.N.