[okfn-cz] 106 a autorska prava po tisici prvni

Jan Kotecký jan.kotecky at oziveni.cz
Mon Aug 5 09:23:54 UTC 2013

Ahoj,

nám se z(el soud odmítl zabývat ve(cí, kterou jsme kvu*li propásnutí
termínu podali znovu. Bylo to právo na informace pro zastupitele a 106ka
bude mít jiný pravidla, ale jednak v týto chvíli se z ne(kolika náznaku*
soudní praxe zdá, z(e moz(ná výkladová praxe povede ke zjednotne(ní toho
postupu a jednak je to obojí promes(kanej opravnej postr(edek.

Takz(e bych taky pro jistotu pr(inejmens(im zme(nil z(ádající subjekt. S
tim, z(e kdyz( to tomu bude c(ouhat jako sláma z bot, pos(lou te( myslim
u soudu taky k s(ípku.)

Janek Kotecký

PS:  podávat denne( stejnou infoz(ádost na P5 - to bych nede(lal. Vim,
z(e je to beznade(j, ale c(love(k jim pak do ruky dá nástroj, kterým ho
mu*z(ou lehce vytrz(ene( z kontextu ver(ejne( oznac(ovat za kverulanta...