[okfn-cz] 106 a autorska prava po tisici prvni

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Sat Aug 3 04:40:04 UTC 2013

já to dělávám tak, že když poprvý nestihnu podat odvolání, tak to pak podám
jménem Brnění a naopak, aby se nemohli tvářit, že už mi jednou odpověděli.
Není to pochopitelně nutné, ale mám příklad z praxe, kdy mi jedna pizda v
národním divadle krno vydala usnesení, v případě opakované žádosti, kde
jsem se nestih odvolat a potřeboval jsem to proto zahájit znova, že o tom
rozhodnout nemůže, protože podle jakýhosi latinskýho termínu nelze v jedné
věci rozhodovat dvakrát. To je vzhledem k 106 irelevantní, ale právě na
základě této zkušenosti předcházím podobným kecům tím, že to podám za jinou
osobu.

Takže pokud seš zároveň občanský sdružení jako já, tak to podej za sdružení
:)