[okfn-cz] 106 a autorska prava po tisici prvni

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Fri Aug 2 20:27:27 UTC 2013

ahoj,
prvně - pokud ta 106ka uspěje, prosím o její výstup :).

Druhak:
§2 autorského zákon říká:
"(6) Dílem podle tohoto zákona není zejména námět díla sám o sobě, denní
zpráva nebo jiný údaj sám o sobě, myšlenka, postup, princip, metoda, objev,
vědecká teorie, matematický a obdobný vzorec, statistický graf a podobný
předmět sám o sobě. "

Pokud bys Michale požadoval samotný algoritmus výpočtu, těžko by se mohli
vymlouvat na ochranu autorských práv, protože k něčemu takovému se prostě
žádná autorská práva vázat nemohou (na podkladovou databázi ale jo). Zkusil
bych to i tak touto cestou.

Za třetí - kdybych já seděl na MPSV a nechtěl nic dát, poslal bych tě
Michale k šípku s tím, že to co požaduješ je počítačový program, a ten je
ze 106ky vyňat. Pokud to chceš přepsat do obecného neprogramového
algoritmu, tak to si zaplatíš. Ale třeba je tohle nenapadlo :).

ostatní již bylo řečeno, good luck
Jirka

Jiří Skuhrovec
+420 602 693 748