[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Honza Cibulka honza at datastory.cz
Wed Jan 2 16:47:59 UTC 2013

Kdyby úřad mohl zablokovat jakoukoli informaci, která není běžně dostupná, nevydal by nic, ne? Jinak pokud ta data vlastní státní subjekt, obchodní tajemství ho netrápí, protože ho "stvořil" za veřejné prostředky. U toho zdrojáku registru automobilů jde o majetek té dodavatelské firmy. A stejně jako je veřejná databáze územních identifikačních bodů (která má rovněž značnou komerční cenu, cca od 20k výše), tak by měla být veřejná i dálniční síť.

--

S pozdravem

Honza Cibulka

http://datastory.cz