[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Jan Boček honza.bocek at gmail.com
Wed Jan 2 16:55:28 UTC 2013

Nejsem právník, ale..

- předpokládám, že pokud dám 106, na obchodní tajemství se odkážou, takže
ano, tohle bych rád rozlouskl;
- Jiří, moc se mi tvůj výklad nezdá - pokud by byl státní úřad "podnik"
podle téhle definice, je 106ka obecně nepoužitelná, protože většina věcí,
kterou se snažíš dostat, je ve škatulce
"veškeré skutečnosti obchodní, výrobní či technické povahy související s
podnikem, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální materiální či
nemateriální hodnotu, nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně
dostupné, mají být podle vůle podnikatele utajeny a podnikatel
odpovídajícím způsobem jejich utajení zajišťuje"
- takže jde spíš o judikát, který upřesňuje obchodní tajemství a status
státního úřadu?

(a koukám, že Honza už to napsal chytřeji)

hb.

--

Jan Boček

tel.: +420 774 052 331