[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Wed Jan 2 18:15:45 UTC 2013

mě se můj výklad taky nezdá, ale budu nešťastný dokud mi někdo neřekne
v čem je má argumentace špatně - což jste ani jeden neřekl :).

zda byla data stvořena za veřejné prostředky nebo ne je imho lhostejné
(z hlediska toho paragrafu. Morální rozměr stranou.). Jestli jsem se
seknul u registru vozidel (a skutečně Dopravě nepatří) moje chyba ..
ale připomínám že u většiny zakázek na IT projekty JSOU zdrojáky
majetkem zadavatele, čili tý instituce.

To co píšete by implikovalo, že jakýkoliv duševní vlastnictví státní
správy jde vystošestkovat. V tom případě bych si mohl vyžádat a prodat
třeba státní pokladnu od IBM, nebo zdrojáky k webu Ministerstva Obrany
.. což mi přijde ještě děsivější než moje hlava 22.

P.S. kdo z vás si vystošestkoval youtube video? :)
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-skuhrovec.php?itemid=18348

--
Jiří Skuhrovec
+420 602 693 748