[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Wed Jan 30 18:08:27 UTC 2013

Ahoj,

musím říct, že si nejsem jistý, jestli je to správná akce. Kdyby byla
sázka na jistotu, že dostane za lživou kampaň nějakou sankci, bylo by to
dobré. Pravděpodobný je ale i opačný výsledek - a to že soud potvrdí, že
proti tomu nelze nic dělat - a sice možnáá bude mít Zeman ostudu, ale
zároveň budou mít všichni ostatní vepři judikát na to, že můžou chrochtat.

Po jednom takovém soudním sporu se vymkly radniční periodika do dnešní -
soudem schválené - podoby tvrdé jednostranné propagandy vládnoucích
koalic na radnicích. Zvážil bych pečlivě rizika..

Janek Kotecký