[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Wed Jan 30 18:23:24 UTC 2013

Ahoj,

ty žaloby se podají, budu podávat taky, a moc dalších lidí, tak nemá smysl
to zastavovat  - nejde to. Příklad, který uvádíš, není relevantní, volby
jsou něco jiného než radniční časopis. Cílem je, aby se k tomu soud aspoň
nějak vyjádřil a pokud řekne, že lhát ve volební kampani způsobem jako
Zeman, je slučitelné s parlamentní demokracií, tak to taky o něčem svědčí...

Matěj