[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

Jiří Skuhrovec jskuhrovec at gmail.com
Wed Jan 30 20:22:29 UTC 2013

Ahoj,
chytnu tě Matěji trochu za slovo .. o čem tedy svědčí, když soud tu
žalobu zamítne? O tom že na NSS nesedí šílenci, kteří by anulovali
prezidentské volby (..a koncentrovali na půl roku prezidentskou moc do
rukou premiéra pod kterým se povážlivě houpe židle, což smrdí ústavní
krizí jakou nepamatujem) ?

Janek má pravdu, že jakýkoliv jiný výsledek soudu (teda... já upřímně
netuším co jiného NSS vlastně může udělat, ale předpokládám že moc ne)
bude skutečně vítězstvím předvolebních demagogů, které nám v příštích
volbách nejspíš pěkně zúročí.

Když se rozjedete proti větrnému mlýnu, je to hezký gesto, ale je fajn
si rozmyslet co budete dělat po tom nárazu do kamenný zdi :). Podle mě
i žaloba odsouzená k prohře může mít i smysl, ale nikde jsem se
nedočetl, co chce panter (demagog..whatever) dělat AŽ ten soud
prohrají. Lobbovat za změnu zákona? Jakou?

Jirka