[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Wed Jan 30 21:07:24 UTC 2013

Zeman je zvolen demokraticky, stejne( jako demokraticky byla zvolena
dnes(ní vláda (díky "r(ecké lz(i") nebo vláda Topolánkovo (po lz(ivé
"Kubiceho zpráve(" a "motivaci" poslancu*).

Kampan( byla vyhrocená z obou stran, kdyby vyhrál Schwarzenberg, tak by
se mohly chystat obdobné z(aloby na ovlivn(ování voleb "praz(skými"
médii, která zas jela drsnou denunciac(ní kampan( proti Zemanovi a
adorac(ní pro Schwarzenberga. Coz( je jiste( taky na hrane( zákona.

Ale at( se takové z(aloby podají, proc( ne; kdo chce kam, pomozme mu tam
(-: (proto jsem to nakonec taky sem pr(eposlal)

Michal

"jedna bývalá ústavní soudkyne(" - nazac(íná náhodou na "Wagn."? (-:

On 2013-01-30 21:30, Mate(j Hollan wrote:
> Spís( sem slys(el od jedné bývalé ústavní soudkyni, z(e soudci ÚS potr(ebují
> být znova Zemanem navrz(eni a soudci NSS totéz(. Rozhodování o Okamurove(
> stíz(nosti, kdy byla Ústava porus(ena naprosto brutálne(, je toho du*kazem.
>
> Pr(esto to smysl, teoreticky je moz(né, z(e NSS nebo ÚS volby zrus(í, nebo
> budou alespon( statec(né disenty. Pr(esuny volic(u* vinou lz(ivé kampane( mohly
> být takové, z(e to výsledek volby ovlivnilo. Pro mne je stav, kde je v
> kampani dovoleno takto brutálne( lhát, parodií na demokracii a nejde nad tím
> [...]

Mgr. Michal S(kop, Ph.D.
KohoVolit.eu
michal.skop at kohovolit.eu
+420 775 187 021 / +420 721 484 915