[okfn-cz] Lhal Zeman v kampani? - akce Ruzoveho pantera

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Wed Jan 30 21:35:35 UTC 2013

řecká lež byl názor, normální kampaň, Kubiceho zpráva byly reálnej
policejní spis, žádný lži. To, co předvedl Zeman, je někde úplně jinde a je
to nesrovanatelný s čímkoliv, co zde doposud bylo. Proti Zemanovi žádná
denunciační kampaň nebyla, KS nepoužil vůči němu jedinou podpásovou lež,
média standardně informovala o Zemanových prasárnách, což je jejich úloha v
demokracii. Nikde jsem nezaznamenal, že by se uchýlily k publikování
nepravdivých věcí o MZ. V případě vítězství KS by nebyl žádnej základ pro
žalobu. Teď jich je množství.