[okfn-cz] ŘSD stále odmítá vydat mapy

Jachym Cepicky jachym.cepicky at gmail.com
Tue Jul 2 06:21:57 UTC 2013

(Přeposílám do OSM-CZ mailing listu)

Tak jsem si to přečetl a docela mě to zdůvodnění pobavilo.

Pár věcí, které mě napadají (asi napadají každého):

* ŘSD pomocí WMS neposkytyje žádná data, jak píše pan řídící, ale
obrázek dat a mělo by se jim to vtlouct do hlavy

* Pokud si někdo myslí, že pomocí "webové mapové aplikace" lze zjistit
souřadnice čehokoliv, je vedle jak ta jedle, protože to *vždy* bude
jenom nepřesný odhad

* těch 210 000 odhaduju cenu licence k nějakému softu, která je potřeba
na to, aby se něco převedlo z CAD do GIS formátu? Myslím, že je-li to v
CADu a dali-li by to v CADu, nikdo by nemohl nic říct.

* pokud existuje WMS, musí pod tím existovat datový soubor nebo
databáze, nad kterým to jede - tečka. Cena za skopírování souboru je 210
000? Cena za jedno SQL je 210 000? Tuhle práci chci dělat!

Proč ten dopis nezveřejnit v plném znění na webu?