[okfn-cz] [Talk-cz] ŘSD stále odmítá vydat mapy

Jachym Cepicky jachym.cepicky at gmail.com
Tue Jul 2 07:25:44 UTC 2013

No, je to trochu slovíčkaření - data jsou přece informace (dost mě to
slovíčkaření na jednom semestru "informatiky" na ČZU nebavilo),

Pokud tedy ŘSD nabízí "informace" v podobě WMS, pak je nabízí dost
nepřesné a zkreslené.

Ale to je opravdu na soud, který by tohle mohl rozhodnout. A to je,
obávám se, dost loterie.