[okfn-cz] registr smluv ve sněmovně tvrdě naráží - prosím, pomožte

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Sun Jun 2 17:14:32 UTC 2013

Ahoj,
drobná poznámka - podle vyhlášky 133/2012 už smlouvy k zakázkám nad 500.000
Kč každý zadavatel povinně zveřejňuje na svém profilu zadavatele.
Finišujeme s Martinem Nečaským definici standardu, který by celkem
bezbolestně (=bez nákladů navíc) umožnil aby se smlouvy z profilů přenášely
automaticky do registru. V principu by mohl usnadnit i zveřejňování menších
smluv. S Farským mám předběžně domluveno, že povolit tuhle formu zveřejnění
není problém.
Pokud budou protiargumenty na ryze nákladové bázi, dá se to poměrně dobře
použít. Standard by měl být hotov (a schválen MMR jako doporučený) do konce
června. Jelikož je to (i nehledě na Farského zákon) docela zásadní opendata
počin, oceníme podporu s jeho prosazováním.

Matěji, ve čtvrtek odpo můžu, středu ne.

Jirka Skuhrovec

Jiří Skuhrovec
+420 602 693 748
jiri.skuhrovec at zindex.cz