[okfn-cz] opendata z MF ČR

Jiří Skuhrovec jskuhrovec at gmail.com
Mon Mar 31 07:41:49 UTC 2014

díky za vstup, zakázky by chtěl každý, mě nevyjímaje :).

Leč obávám se že ta "snadná realizace", by vyžadovala překopání
systému státní pokladny, včetně agend a softwaru na straně obcí, který
reporty pro pokladnu generuje. Považ samotný fakt, že řada subjektů
(troufnu si říct většina) vůbec evidenční čísla zakázek systematicky
neeviduje ve svém účetnictví. Těžko je tedy mohou s účetními daty
odesílat, kdyby tak činili, musí se upravit i reporting a software
pokladny..

Mimo to, zadavatelé už teď mají povinnost evidovat zakázky ve
Věstníku, na svém profilu zadavatele a nově možná ještě i v registru
smluv. Je otázka zda je průchodné, nutit je do dalšího reportingu.

Co jsem chtěl říct - určitě to není quick win, je to docela obtížné.
Ale za více dat o zakázkách se budu prát do roztrhání těla, k tomu mě
netřeba pobízet :D

čtvrtletní aktualizace rozpočtu - ok, to by jít mohlo.