[okfn-cz] Hledáme testery pro OD certifikát + externí tým OD asistentů

Michal Kubáň michal.kuban at motejl.cz
Fri Oct 10 08:53:18 UTC 2014

Zdravím,

ve Fondu Otakara Motejla hledáme pomoc pro testování Open Data certifikátu
<https://certificates.theodi.org/>, který lokalizujeme do češtiny.
Potřebujeme tak 3-5 lidí, kteří jsou technicky zdatní, rozumí konceptu
otevřených dat, včetně základní terminologie. Detaily na požádání zašlu.
Práci zaplatíme formou DPP/DPČ popř. vystavíme fakturu.

Stejně tak hledáme lidi do týmu asistentů pro otevírání dat pro dlouhodobou
externí spolupráci. Asistenti by pomáhali otevírat data a spolupracovat s
lidmi z IT oddělení jednotlivých měst a institucí. Odměnou by byla
pravidelná finanční odměna,(+proplácení cesťáků) k tomu samozřejmě obdržení
certifikátu o praxi/referencí do životopisu. Přihlásit se mohou nejen
studenti. Náplň práce spočívá v odborných konzultacích a pomoci při
analýze, zpřístupňování datasetů a informací z jednotlivých měst/institucí
státní správy České republiky.

Pokud máte zájem, ozvěte se mi. Budu rád, když budete šířit tuto informaci
dále.

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na mě obrátit via email:
michal.kuban at motejl.cz

S pozdravem

Michal Kubáň

--

Michal Kubáň
Koordinátor Fondu Otakara Motejla

*FOND OTAKARA MOTEJLA*

Hradecká 18, 130 00 Praha 3

t: +420 226 227 705 m: +420 737 525 319

e: michal.kuban at motejl.cz <michal.kuban at osf.cz> | w: www.osf.cz

fb: www.facebook.com/nadace.osf | t: @nadaceOSF

Fond Otakara Motejla spravuje Nadace Open Society Fund Praha.