[Okfn-dk] Fwd: Open Gov Camp 2013

Ove Larsen ovelarsen at gmail.com
Thu Sep 26 15:03:52 UTC 2013

Christian.
Vil du foreslå at vi er medarrangør - og at vi kan stille op som sådan og
som OKFN-DK - med logo osv. osv ? Det ville være fedt hvis vi kunne - så vi
kan bruge det som kick-off som dansk chapter :-)
/Ove

--
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell - to a
sixteen-bit patch - to an eight-bit operating system - originally coded for