[Okfn-dk] Videolink / hangout på Open Data Day

miska knapek miska at knapek.org
Wed Feb 12 09:36:21 UTC 2014

Hej Niels,

Godt gået - go' ide. Helt up my street.
Oprindeligt havde jeg en lignende tanke, men da data.norge.no sagde at de
ville være på ferie den 22'de, har jeg arbejdet på at få noget lignende
istand lidt senere ( data.norge.no vil holde nogle datajournalistiske
arrangement den 4'de marts, eller deromtrendt).
Men der er formengligt andre i Norge der vil være med selv den 22'de ;)
Så det er nok en helt go' ide med en hangout den 22'de.

Har du haft nogle tanker om hvis videolænket skulle være oppe hele dagen,
eller at man f.eks bruger en time eller to på hangoutet?

Jeg er ellers på OKFN's skandinaviske mailing lister, og er med på den
Finske okfn's facebook group ( https://www.facebook.com/groups/fi.okfn/ )
og er glad til at hjælpe maile rundt om et hangout.

Alt vel,

miska

--
miska michael knapek - your local illusionist (designer)
mob. +358-50-320-2616