[Okfn-dk] Individer og/eller mindre virksomheder søges

Rasmus Pedersen rup.itm at cbs.dk
Tue Oct 28 15:06:10 UTC 2014

Hej Christian
(Og OKFN-DK)

Tak fordi du spottede det link der ikke virkede og så fandt et der virkede: http://www.finodex-project.eu/sites/default/files/sitefiles/pages/Finodex_Handbook_For_Entrepreneurs_Oct2014.pdf

Jo, der  er tre der har meldt tilbage, og jeg satser på at flere skriver når de har sovet på det.

Hvis du har nogen du kender til så modtager jeg også gerne deres ”koordinater” direkte via mail (rup.itm at cbs.dk), og arbejder med det på den måde.

Venlige hilsener
Rasmus, Ivan og Kim

http://www.finodex-project.eu/