[Okfn-dk] Individer og/eller mindre virksomheder søges

Christian Villum villum at autofunk.dk
Tue Oct 28 12:51:40 UTC 2014

Hej Rasmus,

Tak for dette, lyder spændende.

Hvis ikke dropbox-linket til håndbogen virker hos andre (det virker ikke
her hos mig), så fandt jeg lige et link der virkede på hjemmesiden:
http://www.finodex-project.eu/sites/default/files/sitefiles/pages/Finodex_Handbook_For_Entrepreneurs_Oct2014.pdf

Håber der er nogen her på listen som har lyst til at deltage!

-Christian