[Okfn-dk] Hjemmeside og sådan

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Mon Mar 7 08:41:00 UTC 2016

Hej

Tak for dit gode indspark.

Såfremt vi kan samle ressourcerne til det (og det tror jeg vi kan, med
din og andres gode hjælp), synes jeg det er en rigtig god ide. Vi skal
selvfølgelig sørge for, at det vi laver, kan stå selv og ikke er noget
der kræver meget løbende vedligeholdelse.

Open Knowledge har faktisk en platform for forums/diskussionsgrupper
(https://discuss.okfn.org/), som vi kan overveje at bruge til eventuelt
fremtidige arbejdsgrupper mv.

Jeg vil gerne deltage på en kommende workshop om udvikling af ny
hjemmeside og indhold hertil. Måske engang i maj?

Mvh, Niels Erik

---
Tweet @nilleren
Phone (+45) 2680 9492
Web buhlrasmussen.eu
PGP buhlrasmussen.eu/nekr_pgpkey.gpg

On 2016-03-04 21:30, Bo Tranberg wrote:

> Hej alle på listen
>
> Jeg har gået og tænkt på, at ok-dk mangler en decideret hjemmeside. Jeg
> synes det er en skam, at vi er begrænset til en blog på okfn.org. Et
> eksempel er hjemmesiden for gruppen i Belgien: http://www.openknowledge.be [1]
>
> Noget i den stil vil være fedt at have for ok-dk. Så kan man i fremtiden
> udvide med fx et forum, når der bliver oprettet egentlige arbejdsgrupper
> under ok-dk, så ikke al kommunikation kører over maillisten. Det vil
> også være oplagt at lave en oversigt over danske initiativer om åben
> [...]

Links:
------
[1] http://www.openknowledge.be