[Okfn-dk] Kommende arrangementer i Open Knowledge Danmark regi

Emil O. W. Kirkegaard the.dfx at gmail.com
Sat Sep 17 18:27:14 UTC 2016

Mht. en portal for aktindsigter, så skitserede jeg et design her:
http://emilkirkegaard.dk/da/?p=3237

Jeg tænkte at laver det i Django (Python) som jeg er vant til at arbejde
med, men man kunne godt kopiere den tyske side og oversætte den i stedet.

Jeg kan godt lave back-enden hvis det laves i Django, men jeg er elendig
til front-end, så det bliver andre nødt til at lave i så fald.

-Emil

--
Emil O. W. Kirkegaard, Ulster Institute for Social Research.
Scientist, etc. - Google Scholar