Fwd: Re: Reuniune de lucru MCPN - amendamente discutate FINALE

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Apr 10 11:50:00 UTC 2012

FYI

Am trimis documentele din attach catre MCPN, in urma dezbaterii lor pe
modificarea directivei PSI.

De asemenea, le-am trimis si celor din MCSI un document in care ii
intrebam de sanatate si daca ei nu organizeaza ceva similar (vezi
attach). Poate vreti sa faceti si voi la fel :-)

Bafta
Bogdan

-------- Original Message --------
Subject: Re: Reuniune de lucru MCPN - amendamente discutate FINALE
Date: Tue, 10 Apr 2012 14:46:34 +0300
From: Bogdan Manolea /ApTI <bogdan.manolea la apti.ro>
To: Afaceri Europene <afaceri.europene.cultura la gmail.com>,
"info la apti.ro" <info la apti.ro>

Buna ziua,

Va trimitem in atasament punctul nostru de vedere cu privire la
modificarea directivei PSI, cit si citeva recomandari concrete de
imbunatatire a acestoara.

Va multumim pentru deschiderea aratata.

Cu respect

--
Bogdan Manolea
Director executiv

--
Bogdan Manolea
Director executiv
Asociatia pentru Tehnologie si Internet - ApTI
Mobil: +40 721 205 603
www.apti.ro

A non-text attachment was scrubbed...
Name: ApTI-Scrisoare MC - revizuire directiva PSI.doc
Type: application/msword
Size: 76800 bytes
Desc: indisponibil(ă)