Harta transparenței autorităților publice!

Andra Bucur abucur la soros.ro
Lun Oct 29 11:49:54 UTC 2012

Salutare tuturor,

Fundația Soros își propune să facă o hartă a transparenței autorităților
publice.

Aceasta presupune o hartă a României, care să cuprindă unitățile
administrativ-teritoriale și autoritățile publice din cadrul acestora
(Parlament, Ministere,  Instituțiile Prefectului și Primăriile), permițând
adăugarea ulterioară de conținut. Harta se va colora în funcție de gradul de
transparență al instituției, care va fi evaluat pe baza indicatorilor de
transparență stabiliți (aceștia vor fi introduși ulterior în dreptul
fiecărei instituții) și pe baza feedbackului utilizatorilor.

Harta va fi sub licență liberă și deschisă pentru reutilizare.

Pentru a realiza partea tehnică, ne-am gândit să organizăm un Hackathon.

Noi oferim: pizza, suc, cafea, spațiu, acces la internet, o listă cu
instituțiile și link-ul către siturile lor internet, promovarea platformei,
asigurarea conținutului și a sustenabilității acesteia. Sper să îmi spuneți
voi dacă sunt necesare și alte informații în vederea realizării tehnice a
hărții instituțiilor.

Dacă vreți să ne ajutați în acest demers și să participați la eveniment,
aștept să mă contactați și vom stabili apoi o dată pentru Hackathon!

Cu cele mai bune gânduri,
Andra.