intalnire radu puchiu (guv.ro) // date deschise // marti, 14.08

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Vin Aug 16 14:33:30 UTC 2013

Hello,

Si eu plec in concediu de duminca, deci din septembrie acolo particip cu
mare placere - pina atunci nu uitati sa faceti un rezumat si pt cei ce
nu au fost prezenti :-)

Toate bune
Bogdan