sumar intalnire date deschise 20.08

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Vin Aug 23 09:13:58 UTC 2013

multam tare mult, Ovidiu, pentru sumar/notite :)

nu am de facut comentarii pe fond, poate doar cateva sugestii:
--la punctul 2, in privinta legii 544, sugerez ca se poate face jonctiunea
cu http://nuvasuparati.info/list/all;  stiu ca mai avem de lucru la
slefuirea limbajului si la partea grafica, dar e functional :)
--la partea cu obiectivele ambitioase, exista ceva similar cu depozitul
datelor de cercetare la http://contextpolitic.net/sondaje/, care cred ca e
un bun inceput :)

sper sa ne revedem la intalnirea din septembrie :)  toate cele bune! --Codru

PS  felicitari pentru aplicatia de cadastru!  va fi un serviciu foarte util
si apreciat :)

===
codruvrabie.blogspot.com/  GSM: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes