Schema bazei de date de la MFE

Dan Matei Dan la cimec.ro
Mar Sep 17 13:05:45 UTC 2013

-----Original Message-----
From: "Tiberiu C. Turbureanu" <tct la ceata.org>
Date: Tue, 17 Sep 2013 13:56:44 +0300

> Guvernul pregătește un sit de încărcat fișiere în formate CSV, XML etc.,
> formate ușor citibile de mașină. Omul tehnic nu crede că e bine, e mai
> bine cu serviciu web. Ține la datele *lui*. I-am zis că serviciul web e
> bine de avut, dar e complementar. Nu-i pasă.

Adevărul e că și eu prefer un API seturilor statice. Dar nu din pricini de secretisme, ci de dragul de a oferi mereu datele la zi/secundă.
Dar, sigur că pot să fie și seturi statice (refrișate cât mai des !), mai ales pentru datele relativ stabile.

Așadar mă bucur tare că Guvernul face un sait pentru „aruncat” seturi statice.

Dan Matei

PS. Din experiență de om bătrăn/pățit: nu recomand folosirea de termeni grei (gen „schema bazei de date”) în relația cu autoritățile.
Dintr-o dată li se pare că ești membru Anonymus. Ziceți și voi „lista elementelor de date” sau „lista câmpurilor” (cel mult).  Pe mine nu mă
interesează schema lui internă, ci structura formatului de serializare.