de la seap la sicap: tot fara date deschise

Mie Apr 2 06:34:45 UTC 2014

Salutare tuturor,

Multumesc Ovidiu pentru investitia de timp in citirea caietului de sarcini
si atentia acordata datelor deschise. Proiectul pentru noul SEAP a fost
depus spre finantare in data de 20.06.2013 fiind in mod evident scris
intr-un interval de timp destul de lung si anterior acestei date. Astfel ca
la  momentul conceperii sale  inca nu era vizibila din partea noastra o
imagine legata de aspectele tehnice ale de publicarii automate a datelor.
Avem insa o buna colaborare cu AADR si sunt convins ca vor strecura in
proiect tot ce este necesar ca si noi si ei sa avem o viata mai usoara.

Mai exista un caz similar, o componenta/aplicatie de Open Data ce face
parte dintr-un proiect ICI, chiar astazi au un eveniment si voi incerca sa
discut pe indelete cu ei.

Andrei Nicoara