licente data.gov.ro

Codrina Maria Ilie codrina la geo-spatial.org
Sâm Feb 1 11:25:28 UTC 2014

Buna ziua,

Am observat ca pe data.gov.ro seturile de date sunt licentiate in doua
moduri, cu OGL-ROU-1.0 si cu "licenta atipica" (5 seturi). Desi am
incercat sa descarc licentele atipice, nu am reusit. Cum pot avea acces
la ele?

Intr-o discutie de pe lista date-deschise din octombrie 2013, domnul
Nicoara preciza "La crearea unui dataset in privința licenței portalul
oferă spre alegere patru variante intre care se regăsește si CC BY."
Stie cineva care sunt toate cele 4 tipuri de licenta si daca se pot
descarca de undeva?

Va multumesc!

Cele bune,
Codrina