raport IRM OGP (fost: Regulament hackaton 4 oameni? De ce?)

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Mar Feb 18 07:46:21 UTC 2014

Bogdan, poți să deschizi un proiect cu acest conținut, chiar dacă nu e nimic de programat acolo. Vezi cu această ocazie cine e interesat.

Eu sunt sceptic în legătură cu utilitatea acestui raport. Conform metodologiei, se referă doar la ce s-a întâmplat până la jumătatea anului trecut. Nu doar că e publicat cu opt luni întârziere (față de data când ar fi fost util), dar cele mai interesante lucruri s-au întâmplat ulterior. Raportul de auto-evaluare al guvernului mi se pare mai folositor în acest context.

Ovidiu

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Bogdan Manolea
Sent: 17 februarie 2014 17:24
To: Date deschise & guvernare deschisă
Subject: Re: Regulament hackaton 4 oameni? De ce?

Codru nu poate participa decit simbata - d-aia nu stiam cum s-o pun in program. Idei?

Singura chestia e ca ar trebui sa ii dau 1h sau 2 sa stim cind vb online cu el...

Eu m-am inscris cind site-ul era in teste :-)
Adica am fost un mic porcusor de guineea. :-D

E o idee bună:). Găsim un colțișor ceva în Fundație să ne strângem.

Oricum este încurajată participarea și a celor care nu au cunoștințe tehnice dar au idei bune:).

Îi rog pe toți cei care vor veni să se înscrie online, ca să pun la cale logistica:).

Mulțumesc,

Andra.