Hackaton 22-23 februarie

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Mar Feb 4 08:27:27 UTC 2014

Bună dimineața,

Deci avem site? :)

Hai, Victore, că începe hacatonul și nu am dat drumul la platformă! :D

Ovidiu

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Andra Bucur
Sent: 4 februarie 2014 10:20
To: Date deschise & guvernare deschisă
Subject: Re: Hackaton 22-23 februarie

From: Andrei Nicoara <andrei.nicoara la anse.ro <mailto:andrei.nicoara la anse.ro> >
Date: Monday, February 3, 2014 4:31 PM
To: Date deschise & guvernare deschisă <date-deschise la liste.ceata.org <mailto:date-deschise la liste.ceata.org> >

In opinia mea nu trebuiesc amestecate criteriile util cu inovativ. Câteodată poti face ceva foarte util cu foarte multa munca si cu mai putina inovatie. Daca nu se pot da 2 premii atunci propun sa ramana criteriul utilitatii.

Nu cred că cele două se exclud, dar putem conveni la varianta cea mai potrivită. Utilitatea e un criteriu bun, până la urmă asta ne dorim de la aplicații.

Apoi, unele call to action se refera la proiecte deja incepute ... acestea in ce masura  (nu)sunt eligibile pentru premiere ? Presupun ca ideea este de a premia echipa de la hackaton si in subsidiar proiectul ...

Ma gândeam să premiem echipa și ideea la pachet. Sunt eligibile și aplicații deja începute, nu discriminăm. Nu ne uităm la cât de dezvoltată este, ci mai degrabă la potențial…să vedem întâi dacă reușim să oferim premii, iar discuția este deschisă. Vom ajunge în mod participativ la decizia potrivită, poate în cazul asta funcționează:).

Andrei Nicoara

Cele bune,

Andra.