Hackaton 22-23 februarie

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mar Feb 4 10:12:31 UTC 2014

Ce ziceți de următoarea formulare:
"Se încurajează utilizarea sistemelor de operare GNU/Linux și a altor
programe libere, neproprietare pe parcursul celor două zile, dar se pot
folosi și Windows, Android, iOS. Licența sub care va fi distribuit codul
susrsă trebuie să fie una aprobată de Fundația Pentru Programe Libere
(Free Software Foundation)."
Cele care au Yes pe coloana "FSF approval"
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_free_and_open-source_software_licenses#Approvals

Deși FSF este destul de riguroasă și recomandă licențele strong copyleft
(GPL, AGPL), FSF aprobă și alte licențe weak copyleft cum sunt BSD, MIT,
Apache. Deși mie personal nu îmi plac licențele BSD, MIT și Apache (și
în general celor din Ceata nu le plac licențele astea) nu cred că ar
trebui să fim prea scoțoși și ar trebui să îi lăsăm pe participanți să
aleagă ce vor.