Hackaton 22-23 februarie

Victor Nițu vnitu la ceata.org
Mar Feb 11 08:18:30 UTC 2014

On 02/11/2014 10:06 AM, Ovidiu Voicu wrote:
> Salut,
>
> Bravo, Victor, arată bine! Mie îmi plac site-urile minimaliste, fără imagini
> și video, deci e pe gustul meu. Dar dacă cineva are pricepere și vrea să-l
> coloreze, e binevenit.

La fel și eu, altfel mi-ar fi fost aproape imposibil să-l fac :-)

> [...]
>platforma în primul rând. Mi-a venit în minte un exercițiu periodic de
>”crowd-programming” în beneficiul societății civile (în sensul
> larg). Atunci când un grup de cetățeni, o școală, un spital, un
> ONG are nevoie de o aplicație, ar putea să încarce
> ideea pe site și să caute voluntari care să ajut la
> implementare. Ca exemplu, chiar săptămâna trecută îmi spunea
> un director de școală că ar vrea să dezvolte o aplicație de
> management al clasei cu interfață online, că altfel nu știe cum
> să țină părinții la curent cu evoluția odraslelor. Dar asta e despre viitor.

Atunci, am nimerit-o bine cu planurile mele de dezvoltare pe termen
mediu/lung! Chiar mă gândesc la așa ceva, dar trebuie să conturez niște
scenarii un pic mai bine, nu pot implementa idei încă vagi. Dar hai să
vorbim despre asta după hacaton, cel mai bine. Acum avem altele care
trebuie să se întâmple.

> Să revenim la hackaton. Cum procedăm cu proiectele de pe google drive?
> Le adăugăm noi sau le preiei automat? Să ne dai un semn când
> consideri că e suficient de stabil să începem să-l promovăm.

Le-am preluat eu deja pe toate, minus membrii echipelor. Sunt în
moderare, revin cu niște conturi azi la tine și la Andra.

Acum sunt în drum spre birou, imediat ce ajung o să-l actualizez și mai
trag niște teste rapide, și dau de veste. Sper ca neprevăzutul... să
stea acasă azi, că m-a bombardat ieri destul :-)

Revin un pic mai târziu, cu noutăți etc.

--
Victor Nițu
Director executiv, Fundația Ceata

772B 3AD9 007D A980 330F BDCE 03EF 1B1B F206 F2FC