Regulament hackaton 4 oameni? De ce?

Waspusch Gabriel Gabriel.Waspusch la snt.ro
Vin Feb 14 15:49:02 UTC 2014

De acord. In plus, ar trebui prezentate si aplicatiile deja facute (eu de exemplu n-o sa pot participa, dar am implementat 3 idei simplute si sunt disponibile pe web).

Gabriel Waspusch
Team Leader
S&T Romania
4-8, Nicolae Titulescu Blvd.
America House, 6th Floor
011141 Bucharest, Romania
Phone: +40 21 208 58 58
Fax: +40 21 208 58 59
Mobile: +40 724 252 191
gabriel.waspusch la snt.ro

-----Original Message-----
From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Andrei Cristian Petcu
Sent: Friday, February 14, 2014 5:36 PM
To: Date deschise & guvernare deschisă
Subject: Regulament hackaton 4 oameni? De ce?

Salut!

Văd că în regulament scrie că trebuie să fie minim 4 oameni "Pentru a dezvolta o aplicație în cadrul hackatonului trebuie ca o echipă să fie formată din cel puțin 4 persoane. Dacă există persoane înscrise la proiecte care nu au suficienți susținători, ele vor fi distribuite în alte echipe."
http://datedeschise.ro/program

De ce este regula asta? Eu cred că nu ar trebui să limităm în niciun fel participanții. Dacă un singur om vrea să facă o aplicație faină să o facă, dacă 5 oameni vor să participe, nu ar trebui să fie nicio problemă. Cred că ar trebui să ne axăm pe utilitatea proiectelor, nu pe numărul participanților.

Voi ce ziceți? Nu știu cum de mi-a scăpat detaliul ăsta până acum :( Obiecția a venid de la o discuție pe o rețea de socializare cu un posibil participant.

--
Andrei Cristian Petcu
Membru, Fundația Ceata