Regulament hackaton 4 oameni? De ce?

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Feb 17 14:47:49 UTC 2014

Ma mai gindeam la o chestie - sa ne strangem la hackaton si oameni care nu
stim sa codam (sau nu asa bine).
Ca sa nu ne plictisim, poate facem un review la raportul IRM
http://blog.nuvasuparati.info/node/107

Codru nu e in Bucuresti, dar ni se alatura prin chat, skype sau altele.

ce ziceti? Sa punem si in program asa ceva ? Care ar fi o ora potrivita?
Cum sa facem ca sa avem chat, dar sa nu ii deranjam pe ceilalti - mai aveti
o sala mai mica pe care putem sa o folosim pe 1 h?

Intreb si eu....

Bogdan