proiecte hackathon

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mar Feb 18 08:32:42 UTC 2014

Pui un proiect numit "Oameni fără proiect" și pui o legătură jos pe
pagina de proiecte. "Nu am proiect, pot participa?" și legătura să
preselecteze proiectul "Oameni fără proiect" și să ceară și celălalte
date pentru crearea contului.

--
Andrei Cristian Petcu
Membru, Fundația Ceata