Re: Generator de hărți tematice

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Feb 24 07:22:20 UTC 2014

N-am auzit de ceva similar. Ideea este buna pentru a contrui un instrument
de vizualizare rapida a datelor culese prin intermediul unui spreadsheet,
ceea ce este cool pentru ca macar cu asta oamenii fără prea multă intrucție
IT au habar să opereze.

Ceea ce ar fi cu adevărat util este să existe posibilitate ca software-ul
să genereze vizualizări la momentul în care pui două straturi; să spunem
unul al teatrelor din România, și unul cu alocările bugetare de la cultură
pentru teatru. Ei, atunci aplicația începe să ofere ceva strălucitor.

Dar prima bază este foarte meserie ca idee și chiar este nevoie de așa
ceva. Ehhh, să fi avut eu un instrument așa acum 8 luni, nu mă mai chinuiam
eu cu Hărți Gogu.

Ca ar mai fi necesar la app-ul făcut în weekend este să oferi vizitatorului
să vadă datele pe not georeferențiată iar ăluia autentificat posibilitatea
să adauge noduri. Ar fi nevoie să putem fi capabili să segregăm datele pe
tipologii de biblioteci.

Danke schoon

--
Constantinescu Nicolaie