URL-ul corect al hackatonului Open Data Day de weekendul trecut

Victor Nițu vnitu la ceata.org
Lun Feb 24 10:07:39 UTC 2014

On 02/24/2014 12:03 PM, Tiberiu C. Turbureanu wrote:
> În 2014-02-24 12:01, Andrei Cristian Petcu a scris:

> Corect este ca datedeschise.ro să ducă la ediția odd14.datedeschise.ro.

Da, are mai mult sens așa. Păi când mă apuc de umblat prin pagini și
funcționalități (azi/mâine) o să fac și asta.

Mulțumesc pt. observație, a fost o redirecționare făcută spontan, cât să
avem un URL permanent. Ce-mi pare rău acum, că n-am făcut de la început
așa, dar mai bine mai târziu decât deloc, nu? :-)

--
Victor Nițu
Director executiv, Fundația Ceata

772B 3AD9 007D A980 330F BDCE 03EF 1B1B F206 F2FC