RE: Câteva instantanee de la Open Data Hackathon București 2014

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Lun Feb 24 14:47:18 UTC 2014

Și să ai acordul scris al tuturor celor din poze să le folosești imaginea. Am învățat de la Bogdan M.

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Tiberiu C. Turbureanu
Sent: 24 februarie 2014 16:44
To: date-deschise la liste.ceata.org
Subject: Re: Câteva instantanee de la Open Data Hackathon București 2014

În 2014-02-24 15:58, Constantinescu Nicolaie a scris:
> A se lua si a se folosi in baza lu' CC 4.0

CC este o colecție de licențe, nu o singură licență. Și din aceste licențe, doar 2 din 6 sunt libere: CC BY și CC BY-SA.

Colegul meu și eu te rugăm să-ți dai acordul pentru licențierea lor sub CC BY-SA 4.0.

Mulțumim anticipat!

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri) _______________________________________________