Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Lun Feb 24 22:49:04 UTC 2014

Salut!

Am făcut un prototip[1]. Datele vin dintr-un spreadsheet[2]. Configurația este într-un JSON pe Gist[3], puteți să-l clonați și să schimbați parametrii pe acolo, de exemplu tabela cu date și specificația de culori. Doar topojson-ul trebuie să fie pe același domeniu ca site-ul principal, dar se poate rezolva și asta. Codul sursă este găzduit pe GitHub[4].

Planul de atac de aici încolo:
* Posibilitate de embed prin iframe
* Folosit geometrii custom, eventual încărcate pe gist
* Încărcat csv-uri din gist
* Mouse over pe poligon pentru informații detaliate
* Mai multe tipuri de layere (puncte, cercuri? niște chestii interesante cu D3?)
* Încărcat plugin-uri care pot defini tipuri noi de layere?
* ??
* Profit!

Sunt pe drumul cel bun? :)

-- Alex