Re: Câteva instantanee de la Open Data Hackathon București 2014

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Mar Feb 25 06:35:59 UTC 2014

BY-SA sa fie!

Ovidiu, ierea oamenii la un event public? R: Ierea! M-am inscris ca
jurnalist! R: Da!
Iaca năpasta, ce să vezi, am imprimat în biți pentru generațiile care vor
veni primul eveniment istoric în istoria Datelor Deschise în România.

Trebuie „decât” să ne fălim. Cu toții!

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect