Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mar Feb 25 07:28:40 UTC 2014

On 25 Feb 2014, at 09:11, Strainu <strainu10 la gmail.com> wrote:

> În data de 25 februarie 2014, 00:49, Alex Morega <alex la grep.ro> a scris:
>

> Depinde pentru ce :) Arată foarte bine și odată ce o să fie
> informațiile vizibile la mouseover sau clic (eu prefer - în mod
> subiectiv - a doua variantă) va fi cu adevărat util. O opțiune pe care
> n-ai menționat-o și ar fi utilă este să poți modifica culoarea
> graficului.

Poți să schimbi paleta de culori și range-ul de valori pe care se aplică, e în json. Și, în caz că nu e de la sine înțeles, contribuțiile sunt binevenite, GitHub makes it easy.

> Cred totuși că ar trebui să iei în considerare și feedback-ul lui
> Andrei Nicoară și să ai și o posibilitate de upload local (cel puțin
> CSV, preferabil și ods si xlsx) al datelor. Pe lângă faptul că ar fi
> mai ușor pentru unii oameni, ar permite și rularea locală pe un
> calculator fără net. Dezavantajul e că n-ar mai fi un site static, o
> să ai nevoie de scripting pe server.

Aș vrea să evit nevoia de backend, să văd cât de departe se poate merge cu un site static. Cred că o să am probleme cu rate limiting la GitHub API, caching (dacă modifici geometria sau datele s-ar putea să primești versiunea veche cached), și faptul că unele resurse nu pot fi downloadate direct cu browserul (cross-origin thing). Pe de altă parte, hosting-ul costă, și dacă un site de știri publică o hartă grăsuță prin site-ul ăsta, am pus-o original :)

-- Alex