Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mar Feb 25 13:25:05 UTC 2014

Andrei și Andrei,

Înțeleg nevoia de care ziceți, și cred că putem împăca ambele use case-uri.

Practic eu lucrez la un viewer de hartă, care citește un JSON, și configurează pe Leaflet. Merge foarte bine fără backend, dar trebuie să pregătești datele singur, și să faci JSON-ul de mână.

Se poate face un GUI, cu interfață de upload a datelor, și de configurare a hărții (cu live preview, pentru că de ce nu?), care publică datele și generează JSON-ul, după care invocă viewer-ul de mai sus.

Eu momentan mă concentrez pe viewer pentru că mi-e mai clar ce e de făcut și pentru că GUI-ul se face mai ușor când ai deja viewer-ul. Cum sună planul ăsta?

-- Alex