[OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Lun Ian 20 16:24:10 UTC 2014

On 01/16/2014 10:23 PM, Dan Matei wrote:
> Seară bună
>
> O prezentare destinată - în principiu - bibliotecarilor:
>
> https://docs.google.com/file/d/0B33eKhOVEE6-VGc2cExYRXV4STQ/edit?pli=1
>
> Se cheamă „Înregistrările de autoritate ca date interconectate: un experiment autohton”.
>
> Niște ochi critici mi-ar fi de mare trebuință.
>
> Vă rog... (nu e prea lung, și are și poze).
>
> Mersi,
>
> Dan Matei

Înainte de a critica, aș cere niște lămuriri:

1. Ce e cu acel "fișier HTML5 static" de 3.3MB ? Conține și date și
formatare? De unde e obținut?

2. Se pomenește de Freebase, se folosește acum la ceva ?

3. Imaginile din figurile 5 și 6 din ce aplicație sunt?

4. S-ar putea da niște exemple, în paralel, cu formatele pentru un nod
"antroponim" pe fiecare standard (), folosit sau țintă de a fi folosit
(bănuiesc că toate sunt xml) ?

5. La ce anume ar fi mai mare nevoie de ajutor, mai ales din partea unor
necunoscători în bibliotecărit ?

Ioan Fericel