STS recomanda utilizarea de software open source

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Sâm Mar 1 17:42:41 UTC 2014

Majoritatea comentariilor de sub articolul ala sunt jenante. Pana nu
se lucreaza serios la mentalitate, poate si mama STS-ului sa le
recomande open source ca tot degeaba. Se pare ca marea majoritate a
celor vizati au o abordare te tipul "Muieti ti-s posmagii?".