STS recomanda utilizarea de software open source

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mie Mar 5 15:50:15 UTC 2014

Microsoft recomandă utilizatorilor de Windows 8 să își convingă
prietenii și familia să renunțe la Windows XP și să treacă pe Windows
8.1. Ce spun utilizatorii? Că renunță la Windows XP dar nu pentru
Windows 8.1 ci pentru LinuxMint și Ubuntu :) Citiți comment-urile

http://blogs.windows.com/windows/b/windowsexperience/archive/2014/02/06/help-your-friends-and-family-get-off-windows-xp.aspx