[geo-spatial] Generator de hărți tematice

Vasile Craciunescu vasile la geo-spatial.org
Mar Mar 4 11:45:23 UTC 2014

Salutare,

Îmi cer scuze pentru întîrzierea cu care răspund. Am lipsit cîteva zile
din București. Suportul pentru proiectul lui Alex l-am anunțat de
săptămîna trecută pe lista de discuții geo-spatial.org [1], unde a fost
deschis un thread de către Alex. Suportul pentru produsul descris de
Andrei l-am enunțat într-o conversație privată acum ceva mai mult timp.
Nici timpul meu liber nu e prea grozav, de aceea nu cred că pot emite
pretenția de a-mi asuma un astfel de proiect dar pot contribui și cred
că cel puțin la geo-spatial.org mai avem cîțiva colegi gata să se implice.

Cele bune,
Vasile